Juldagen.

Ja då va julafton över då, gud va fort de går, här har man längtat å sett fram emot å åka till mamma, å så poff så är de över,,, aja, vi hade de trevligt igår iallafall, åt typ nått hela dan, den underbara goa julmaten, sen risallamalta, sen massa olika kaffe bröd mamma hade baka, sen blev de godis å chips, trodde ja skulle rulla hem =) men när de är jul då får man äta så! Tog å vägde mig hos mamma, när ja blev gravid vog ja 57,5 så ska man räkna från den vikten så har ja gått upp 4 kg, men då har ja snart gått grav i 5 mån, så de borde ju va en ganska normal vikt uppgång, men är så rädd för å bli för stor, för ja vill verkligen ner till mina 57 sen igen efter detta! men de ska ja nog klara, får försöka å inte hänga upp mig så mycke i vikten nu, ja är ju ändå gravid liksom, å mera kommer ja lägga på mig så är de bara kära malin haha,,
Nu sitter ja  i soffan under den varma ull filten vi fick igår av mamma, hade önska mig de, ligger ju endel i soffan å är rätt frusen av mig, å ja tycker inte de ser så bra ut me täcket i soffan mitt på dagen. Vi fick faktis 2 ull filtar igår, en av tommys syster me, de va ju prima, då har vi en var =) den ena va natur vit å den andra ljus grå! Sen fick vi jätte fina sängkläder me kina mönster på, blir snyggt de i dubbelsängen, å så fick vi en tavla, den tänkte ja hänga över sängen, får se om den passar bra där, va inte så himla stor, så den kanske egentligen blir för liten å ha där,, aja sen fick vi en jul burk i porslin, tja de va väl allt, man får inte så mycke när man blir stor, å inte efter man fått barn, för då är de dom som får de mesta, men ja är hel nöjd ändå! ja å tommy gav inge till varann, köpte ju tv vi =) så de får jaggu räcka!

Himmel va denna bebisen har börja sparka ordentligt nu, känns som han är på väg ut ibland! tommy känner de ju me väldigt väl nu från utsidan =) är så mysigt, men ibland får han till värsta sparken å träffar urinbåsan å de är mindre mysigt! hihi,, just nu tror ja han sover för de är faktis lungt i magen, men han va igång tidigt i morse runt 6 tiden, en morgon pigg bebis detta =) ser så fram emot maj när han kommer, u ja kommer bli överlycklig den dagen!!! då får vi äntlgen vår familj på 4! för några mera barn blir de inte sen, har vore igenom så jobbiga graviditeter så de får räcka då.

Sen ska vi upp till tommys familj å äta mat, de blir gott, skönt å slippa laga nått själv =) ska spana lite på tven nu ja, men ha en fin fortsatt jul, så hörs vi =) puss å kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0