snart så =)

Ja i morse när ja vakna runt sju hade ja fått sms av vicky, hon hade haft värkar sen 2 i natt å slemmproppen hade lossna så dom skulle åka in till karlstad, kl 9 gick vattnet, sen hörde ja inget mer å trodde när kl va runt 2 att nu ligger hon säkert å har jätte ont, så ja skrev till henne, men då fick ja tillbaka att hon va på passient hotellet å värkarna hade avtatt lite, men dom hade gått på stan å de kändes som dom va på g igen, nu för nån min sen skrev liv, att dom hört från henne, å att de va 10 min mellan värkarna å hon hade så ont, hon skulle komma upp på förlossningen när de va 4 min emellen. Gud alltså vilken smärta hon har framför sig!!! å detta ska ja göra om ca 5 mån!!! om allt går som de ska då, måste ja tillägga... Har bara gått å tänkt på henne hela dan, u stackare, men snart så, då har hon dennna lille ute, spännande å se om de blir en lilly el en arvid! ja har ju trott på kille ja, men vi får väl snart se om ja hade rätt =)

Idag har ja försökt å ringa denna på familjerätten för å ändra tid, men de är ju lättare sagt än gjort, inte anträffbara sa en röst typ 4 ggr när ja ringde, men till slut så svara en annan å hon skulle be henne ringa mig när hon kunde, så de blir väl imorgon för nu har hon väl gått för dagen!

Idag har ja vore så förbaskat sliten, har typ inte orkat nått, marie min chef skrev förut å fråga om ja orka me på julbord till lör, men ärligt talat så gör ja inte de, är trött, å så värker de i ljumskarna när ja är uppe å rör mig mycke, så ja tacka nej, bättre å hålla mig i ro. Ja nu är de bara 2 dar kvar då till ul, gud trodde aldrig den dagen skulle komma!! men nu så, så är de snart =) =)

Nej de va väl allt för idag, skriver mera imorgon, å då har väl vicky lyckats klämma ut denna ongen hihi!! blir roligt de =)

Ha de så himla himla bra,, puss puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0