Söndag.

Ja då va det söndag kväll, har just varit å hämtat hem stoffe som varit hos sin far i helgen! Har haft en jätte trevlig helg, liv va ju här me sin kille, vi åt god mat å massa godis å stre å såg på film, dom sov över till idag, va riktigt kul å få hem lite folk, är inte så ofta, å liv är ju som en lilla syster för mig så då är de ju extra kul när hon kommer på besök, måste verkligen börja ses oftare nu!!

Ja om mötet då som va i fre, ja hade ju tänkt ha me mig tommy in som stöd, men nej då de fick ja inte av handläggaren, de va mellan mig å micke å så, så han fick vänta i väntrumme. Ja blev riktigt nervös när hon sa att han inte fick bli me!! herre gud hur skulle ja klara detta själv kände ja, men ja kan säga nu att ja är riktigt stolt över mig själv, för de gick hur bra som helst, ja brusa inte upp, å höll mig lung hela tiden, å ja hade ju förberett mig så bra,  ja hade ju me ett kontrakt som vi kunde ta i bruk om loven till stoffe, som ja hade fördelat mycket rättvist, gissa om de va en som blev ganska ställd när ja tog fram de hahaha!! å hon hanläggaren tyckte de såg sååå bra ut å att ja hade förberett mig mycket bra! så de blev att vi skrev under de, så nu borde de bli nån ordning på allt, så de slipper bli bråk varje gång de är lov å semester! Så ja klarde mig igenom mötet riktigt bra, ändå om ja inte fick ha me tommy in! ja är så stolt!! Så de va om de.

Nu ska ja snart se finalen i Robinsson då! blir spännande. Imorgon har stoffe julavslutning som vi ska på, blir kul =) på dagen ska ja en snabb tur till vinger å jämt köpa en ny bh, dom ja köpte nya är redan för små =( hatar stora bröst, är ju så tungt å gå å bära på!! å då är de viktigt me ett bra stöd för dom! Herre gud, idag är de ju den 3 advent! oj oj, fort de går,,

De va allt för idag de, ha en fin kväll! kram.



Kommentarer
Postat av: Bettan

Bra jobbat tjejen =). Ha det så kul på julavslutningen. kramar

2008-12-14 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0