Söndag.

Japp då va de söndag å nu har äntligen stoffe kommit hem =) han kom igår kväll, så då blev de endel julklappar, å så åt vi massa godis å chips, mys pys de!! Man blir faktis rätt dagvilsen när de är röda dar mitt i veckan, känns ju inte som söndag idag precis,,
Snart nyår då, vi åker till vicky å per vi, blir trevligt, ska äta nån god mat å så =) ser fram emot de, å då ska ja kosa me lille arvid, man fick ju inte komma till så mycke första gången man såg han, får då va ju typ hela kusin gänget där, men nu är de min tur å pussa på han.

I fre så for vi en sväng till challa, va inom jobbe å stre lite me smöla mi:) hämta även hem lite skor därifrån, ingen ide å ha alla dom där när ja blir borta en stund framöver. Sen fick ja min jul klapp som va från själva dressmann, en klockradio, små snygg, va något design märke på den. men himmel va mycke folk de va överallt, men va hade ja förvänta mig egentligen mitt tätt huve haha, första dan me rea liksom, klart alla är å handlar! ja orka inte se efter några kläder, blev ett par dojor, har ju inte fått mina såna liksom uggs som ja beställde än, fattar inte varför men, ja köpte iallafall ett par brun beiga på skopunkten, gilla dom skarpt, så ulliga å mjuka inuti :) så nu kvittar de om dom andra kommer eller inte, men gör dom de så har ja två, å dom är ju inte så lika heller!

Nu börjar de lukta riktigt gott här inne, vi lagar ribbe ( rebenspjäll) på svenska, ska ha de å potatis å sås å surkål :) gud va vi ska äta!! Men sån mat tar sin stund å laga, men den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge, el va säger ni?! hihi,,
Stoffe blev ju hel nöjd me klapparna då, specielt nintendot som han fick av oss, ja tyckte me de va riktigt kul, är väl ja som spelat mest tror ja haha,, Imorgon ska vi en snar tur till torsby, ska köpa present till eli som fyller på tis=) sen ska vi på julträfest me stoffe på lunderseter. Idag har ja mest legat, hade lite små ont i bäcknet å så igår, så då vill ja hålla mig lite lugn idag så de inte blir värre.

Nej nu får ja gå å skrälle litt jordappel tihi,, men ha de gott mina nära å kära så höres vi snart igen!

PUSS,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0