Tisdag..

Så då va de tisdag då,,, har jämt vore å handla en sväng, behövdes fyllas på lite. Til  lör kommer troligen liv å hennes kille hit. så ja har handla hem mat till de, blir kyckling i pitabröd me sallad, å en massa godis å chips, då är vi ju två gravida i huse så då är de bäst å ha mycke gott hemma =) Blev helt färdig ja av denna turen, har inte mycke krafter till övers känner ja, ja köpte även citron som ja ska ha i vatten, de ska ju me va bra för urin inf, bäst å pröva de som finns! Kollad mitt tryck idag me, vi har en egen sån å kolla me, eftersom tommy haft så mycke problem me trycket, va lite lågt idag me, så de förklarar väl de me att ja är så himla sliten.

Skrev ju att ja skulle se sista delen av expedition robinsson i sön, men nej då, de va ju inte sista avsnittet, va bara ett avsnitt me massa tillbaka blickar! Men nästa gång ska de väl va de sista då! Nu ska ja sätta mig å se på tv å äta min plopp som ja köpte mig på affären =)

Ha en fin kväll! 

KRAM =)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Ha en fin kväll med din goa familj Malin.

Hur gick det med familjerätten? Nyfiken!

Kramar i massor



2008-12-09 @ 18:46:32
Postat av: malin

hej bettan,ska i familjerätten till fre, lite nervös faktis! kram kram.

2008-12-09 @ 19:39:35
URL: http://smolidoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0