Babywatcher.

Ja i för går beställde ja en babywatcher, de är en sån maskin så ja själv kan höra fosterljudet hemma, va lite osäker efter ja beställt om de skulle göra mera skada än nytta för mig, å tänkte att ja skickar tillbaka den när den kommer, de är lika bra! Men idag hade paketet kommit, å ja å tommy besluta oss för att lösa ut de istället, ja tog den chansen, vi åkte hem å ja va jätte spänd på om vi skulle få till de, el om ja skulle bli ännu mera nervös för att vi inte hittat nått hjärt ljud, men jo du minsann direkt ja satte den mot min mage fick ja in hjärt rytmen från den lilla, drog grejen åt sidan å där kom mitt puls ljud in, så man kunde höra stor skillnad på va som va hjärtat å va som va min puls, så nu sitter ja här me ett stort leende på mina läppar!! bebisen lever:) har inbilla mig att den inte gjorde de, för ja är så rädd, men där inne kunde ja höra de lilla hjärtat slå för fullt! Så ja ångrar inte en sekund att ja valde å lösa ut paketet. 

Nu ska ja ta mig lite kvälls mat, fast har ingen aning om vad för nått,,, middan idag smaka inte som ja ville heller, störande när man ser fram emot maten å så smakar de inte som man tänkt sig! aja får se om ja hittar nått gott i kylskåpet! ha de bra alla! 

LOVE..

Bild på min lilla apparat=) 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vilken gullig liten grej. Visste inte att det fanns sådant att köpa. Kram

2008-11-19 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0