Baka =)

Idag har ja baka lite så vi har å gotta oss me ikväll! de blev muffins å brownis kakor jam jam =) har två mycket nöjda killar här nu! Till midda idag blir de sallad me feta ost å så ska ja göra min egen ost å skin paj, den är så god!! blir en riktig mys dag idag, ändå om inte kanske krafterna är där dom ska, men har fått hjälp av stoffe me bakningen plus att han diskat åt mig, tror ja har lite järn i kroppen, har ju tabl å ta men dom glömmer ja ju så klart! men ska försöka å inte göra de, plus att ja mår så förbaskat illa hela tiden å mycke på natta, men de är väl för ja har av den mera extrema illa måingen som endel gravida drabbas av, å den hänger i längre, men ja klarar ju behålla mat så de får ja ju va nöjd me, vägde mig hos mamma å hade gått upp så ja va nästan på de ja vog innan ja blev gravid, så de går åt rätt håll!
Idag ringde farmora, hon undrar så hur de går me bebisen å är så orolig att de ska gå galet, men än så går de ju bra, å ja håller mig ju rätt lugn me, så vi får hålla tummarna, dom har de nog rätt kämpigt där me, faster me denna knölen som dom inte får nån ordning på har både fåt cell gifter å laser behandling, så nu till mån får hon veta om de funkat nått, ja hoppas verkligen de, tycker så synd om henne!
Tommy min har bleve sjuk han förkyld å bihåleinflamation, stackars, han går här å snuffsar :(
Min kära bebis apparat funkar fortfarnd bra, brukar köra den en gång på morgonen  å en på kvällen, å hjärtat tickar så fint där inne så!! :) Känner mig väldigt lungn av å få höra att de låter bra, å att den lille är i liv.
Nu ska ja snart börja me paj degen, börjar bli lite sulten.
Men hade bra folk så hörs vi!

LOVE.. svea när hon va liten = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0