Besök =o)

Idag har ja vore på jobbet en sväng, har fyllt i lite papper till försäkringskassan, pga att ja går hemma, Sen kom mikaela dit å skulle bli me mig hem! fick en present av henne, gumman min! värsta fina klockan, en sån som ja så gärna velat ha, blev jätte glad!!! T ommy lagade pasta å skink sallad me baguetter till oss, godiningen min:) sen har vi mest suttit å stree massa skit hihi,, va verkligen uppskattat me besök, är ju inte var da de händer om ja säger så. Å så blev ja ju extra glad när hon kom :)

Tommy har åkt på övning han å stoffe ska snart lägga sig, så då blir de väl å spana på tv innan ja tar kvällen, kommer nog lägga mig tidigt idag, verker så jävligt i hela nedre bäcken delen så ja blir galen, helt stel när ja är uppe å rör mig, pga denna himla urin vägs inf!! vill få ett slut på detta nu, så man kan slappna av lite å inte va så orolig att de ska hända nått, men smärtorna lugnar sig när ja ligger stilla, så ja får bara gör de å hoppas på att de går över snart! Ja de va allt ja hade å säga idag.

Hej hej!!

MIn fina klocka =o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0