Doktorn.

Ja idag har ja vore en tur hos dok, beställde tid för ja har haft lite små ont runt om me livmodern, plus att de svider så uppe i underlivet, å svampkuren ja tog funka ju inte, så de va nog inte de ja hade. När ja kom till dok lämna ja urin prov, å tror du inte f a n,,, att den gav utslag!! va!? liksom kände ja, ja sluta ju me en penicelin kur för en 10 dar sen, men de verkar som om inte den har fått bort de, så nu fick ja en ny kur på 10 dar, plus att dok skulle skicka in urine på odling för å se närmare på va de är för några bakterier, så ja får rätt tabl för de, för detta går ju verkligen inte!! Blir så arg å trött på att de är nått hela tiden, de är verkligen de, å nu tycker ja att ja fått min dos, de är bra nu! HIMLAR =(
Så så va de me de, håller tummarna på att ja ska få bort skiten nu, ja vägrar förlora denna bebisen. De är nått specielt me denna känner ja, eftersom ja ska ha runt den 13 maj, å pappa dog den 17, så ja måste få de! Känns liksom som de är en gåva från han på ett vis, låter säkert sjukt för nån som inte är lika vidskeplig som mig, men ja tror verkligen han har ett finger me i de hela!

Idag laga ja hemlagade biffar i grädd sås å krocketter å sallad, va mycket gott! så nu sitter ja å tänker att, jaha, va ska ja äta sen då! middan är min höjd punkt på dan, trist när man ätit upp för då är de roliga slut :( funderar på om ja ska flörta lite me tommy, om han hjälper mig å slänga ihop en muffins smet =) har ont så ja vill hels hålla mig i ro, men de hade vore så gott me muffins å mjölk sen till tven, när ja å stoffe ska se på narnija 2! Tommy ska på övning han så han blir borta i flera timmar.

Ja till helgen är de första advent, gud va fort de går då!! Tänkte ja skulle fixa i ordning till de på fre efterm, för på lör tänkte ja åka till pappa å tända ljus för de hinner ja inte på sön, han måste ju me få lite mysigt:) Har köpt ett ljus som lyser i 3 dar, de är ju helt topp de! Då blir de fint hos pappsen..

Så de va väl de ja hade på hjärtat idag, vi får se va ja har å klaga på imorgon, haha,,, men de känns så gott å bara skriva av sig, få ur sig skiten liksom.

Å anna jätte kul att du me läser min blogg,så synd bara, att de bara är dom som lämnat en kommentar som man kan se har vore inne, men nu vet ja att du kikar innom, gla i dig, puss!!

LOVE,,,
 Lite julstämning ; )

Kommentarer
Postat av: Bettan

Va otur att inte pencillinet hjälpte, hoppas på bättring. Kan inte begripa, jag blir alltid hungrig när jag läser på din blogg =). Vilken gullig tomte jag skulle vilja killa honom på magen och under tån =).

kramar i massor.

2008-11-26 @ 18:42:23
Postat av: Heidi

Hei Malin.. Følger litt med på deg nå jeg da... Er jo såå gøy å høre dagene dine. Her krysser vi fingre og tær for dere....

Vi ønsker dere masse lykke til... Blir spennende å se på UL nå da...

Mange klemmer fra Heidi og gjengen.

2008-11-26 @ 21:49:21
Postat av: Lillsyrran Linda

Roligt å läsa din blogg :)

Jag är också sån att jag tror att dom som har gått bort som man älskar har alltid nånting att göra me sånt som händer som e bra. Tänker allti på morfar när nånting särskilt händer, så du e inte ensam om att va konstig ;)Kramar

2008-11-27 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0