Ellos dra åt helv...

Fan nu är ja lagomt glad, har ju beställt över näte hos elles, men packetet har inte kommit än, så ja gick in på min sida hos dom nu för å se om min order syntes, å den va ju inte registrerad!!! fan, så nu blir de inga skor för tror du inte fan att dom va slut nu,,,, å den lila skjort kläningen fanns heller inte:( å kan sätta mig ner å grina känns de som!!! allt krånglar för mig blir så förbannat trött! ÅÅÅÅÅÅ :( happ de va de liksom,, är nog inte mening att ja ska ha såna uggs,, aja! fan i helvete!!!

Hej för idag :( :( :(

Kommentarer
Postat av: Bettan

Otur!!! Men med din bra smak hittar du säkert nån annan snygg sko. Fast synd på den lila klänningen du skulle ha blivit fin i den. kram

2008-11-11 @ 18:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0