Första advent =)

Ja då va de första advent då! julen närmar sig sakta men säkert, fattar inte va fort tiden går alltså, snart är de ett nytt år. De här åre har varit en bergodalbana känslomässigt, börjar året me å mista vår bebis i 4 mån, 3 mån efter de dör pappa,,, men sen i början av aug visar de sig att ja är me barn igen, så de har verkligen gått upp å ner! Men ja har överlevt, å ja tror som många sa då när allt elände blev, att detta kommer du bli stark av, men å höra de då gjorde mig bara arg, ska man behöva missta sin pappa bara för å bli starkare, de är de inte värt! Men nu sitter ja här idag, å ja har tatt allt så mycke bättre än va ja trodde ja skulle klara då, så nog har de kanske stärkt mig lite ändå...

Idag har vi vore hos mamma en sväng, va å hämta kläder ja beställt, men tyckte inget av de satt något vidare, men behåller de ändå, köpte allt på rea så de spelar ingen roll! de va ju inte fult, men kändes lite halv stort, men ja blir ju bara större ja me, iallafall runt magen :)

Nu håller ja på å gör varma smörgåsar, fick mat hos mamma, men de va kl två, så de är ett tag sen. fick potatis sås å köttkaker, såna norska, va mycket gott!! vi va väl där i ca 3 tim, hade me mig min bebis apparat, så mamma fick höra hjärtat på sitt kära barnbarn =) tror hon tyckte de va riktigt kul!

Ska ta å slänga mackorna i ugnen ja, men vi hörs av mera imorgon, ha en fortsatt fin första advent kväll!!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag hade också en trevlig första advent. Linda och Jonas var här.

Hur gör du när du slänger in mackorna i ugnen, det vill jag se!! =). (vilken smörgås har pålägget kvar?) kram

2008-12-01 @ 10:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0