Länge sen,,

U va dålig ja är på å uppdatera denna bloggen, men ska bli bättre:) just nu ligger ja i sänga har inte orkat upp än! ska snart hoppa in i duschen tänkte ja, ska iväg å klippa mig lite kl tre, blir inte mycke för ja försöker spara:) så får vi se om ja blir lika vansinnig denna gången när ja kommer hem som sist! men den männskan kunde verkligen inte klippa, å ja som hade fått så långt hår:( de är då tur att de växer ut igen!

J a så va de helg igen då, gud va veckorna går! va hos dok igår å fick penicelin, har åkt på en urin inf igen!! fan säger ja bara,, men denna gången borde ja klara få i mig hela kuren, spyr ju inte så nu som då! Å så sa dok att vi inte får ha ja sex under hela grav, pga att ja har endel ont å kan dra på mig bakterier å så,, aja de är sånt man får ta, stackars tommy:(  ingen dans på rosor å va me ban inte,,, Förra lör va ja me pappas grav å tände ljus, de va så otroligt! Tog ett kort som ja ska lägga ut tänkte ja, farmor hade varit där under dagen me gunnel å greja lite, så de va så fint när ja kom så.

Nä nu måste ja få på mig lite kläder, skriver kanske mera senare idag, om inte humöret blir helt borta efter ja varit hos frissan :) Ha de bra så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0