Ny vecka.

Just nu ligger ja på soffan å är lite små nervös, känner hur hela livmodern drar ihop sig, å de gör mig så rädd, tänk om nått är på väg å hända nu.... fan, ja blir ärligt talat knäpp av denna graviditeten, allt behöver ju inte va farligt, livmodern växer ju me, så då kan man säkert ha små ont, så klarar ja tänka typ 2 min, sen kommer rädslan igen, kan inte nån bara söva ner mig å väcka mig om 5 mån!

Idag har vi inte gjort mycke, va jämt iväg å handla, ja blev så jädra illamående i bilen så tommy fick stanna akut efter vägen så ja fick så spy, va så när att de kom i bilen! När vi hade plocka allt vi skulle ha  på affären va ja tvungen å gå till bilen å sätta mig, kändes som ja skulle svimma där inne på, så idag är de en mindre bra dag känner ja, vill bara att de ska bli kvällen så ja får gå å lägga mig!
Käner då av den lille mer å mer där inne nu, tror de kommer til å bli en livlig en =) så de är just därför man blir så rädd nu att nått ska gå fel, nu när ja börjar känna den lille å nu när magen snart börjar komma smygande, då vill ja ju inte mista den, så som ja gjorde sist, gud den känslan va så hemsk, man kände sig helt tom! ja hoppas hoppas att de går vägen nu, ber till pappa att han får hjälpa mig!!

Vill jämt även skriva att de är jätte kul bettan att du läser min blogg =) kul att den är givande för nån, ändå om ja mest bara klagar hihi :=) Hoppas allt är bra me er!!

Nä om man skulle ta sig nått å äta som vanligt, de är ju de enda ja har i huve,,, MAT!! fasen, men men, va gör man, ja är ju sulten :=( Ha de gott.

LOVE..

Kommentarer
Postat av: Bettan

Tack Malin! Här är allt bra, men jag har svårt att formulera mig. Du är ju jätte bra på det, tycker att du ska gå till sidan chic.se och fylla i en motivering (vet inte hur många gånger jag skickat in men inte vinner jag inte, nu ska jag inte klaga, har ju vunnit ett halsband) och vinna en väska med tillhörigheter för 22.000 kr för det är du värd. Fram med fantasin. kram

2008-11-25 @ 20:18:23
Postat av: Annamill

Hej gumman! Jag läser oxå din blogg! Tycker du skriver jättebra och det gör inget att du klagar:-) Skönt att se att det går lite bättre med dig nu. Puss puss

2008-11-25 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0