Se va ja hittat = )

Ja i de sista inlägget så va ja ganska upprörd pga att mina saker inte kommer, å inte fanns kvar längre, men när ilskan lagt sig gick ja in på halens hem sida å kika för där är de ett par skor som ja ville ha från första början, men min storlek har inte funnits, men nu fanns den!!! jihooo =) så nu har ja beställt, verkligen beställt, så dom kommer ibörjan av dec. Se tror fasen de är en mening me allt, ändå om man brusar upp lite först. Ja nu har ja jämt duscha å ligger å slöar i sängen, ska gå ner å ta disken tänkte ja, så har ja gjort nått idag. Prata förestan me marie louise förut på tel, vi stre i en tim! hon är så go, så synd att hon bor endel mil undan mig, hon är en riktig kompis så som min underbara mikaela :) de är två tjejer ja gillar skarpt å är taksamm för att ja fått lära känna!

Återkommer kanske mera senare idag, men nu blir de å göra lite nytta för sig:)


Den nya skon ja beställt =)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Dom var snyggare!!! Bra smak!

2008-11-12 @ 16:29:51
Postat av: Anonym

2008-11-13 @ 21:12:25
Postat av: Michaela

Hej Smôla mi!

Dom tycker jag var skit coola, defenitivt snyggare än dom vanliga, som jag precis har köpt i både svart o beige ;P

Puss på dig gumman!

2008-11-13 @ 21:14:31
URL: http://michaelaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0