Äntligen. =)

Ja himlar va ja har leta efter såna här stövlar alla har, uggs fast inte dom märkes skorna för dom är svin dyra! men där ja har sett så har de inte funnits min storlek, men nu har ja skicka efter ett par ljus bruna, men får dom den 10 dec, men de är bättre än å inte få några alls =) passade på att beställa två kläningar me när ja ändå va i farten tihi,,, dom får ja om 6 till 8 dar, blir kul, så vida de passar.

Har vore lite slapp me å skriva, men ja har inte haft ork,,,, va hos dok förra fre, å då fick ja veta att de blir inge mer jobba för mig i grav, de är pga att allt gick som de gjorde sist å ja BÖR ta de lungt denna gången, så de va de, men de ska nog gå bra, de är värt de så länge ja får behålla bebben!
Idag har vi vore å stor handla, behövde fylla på lite i kyl å frys,, ja köpte nästan 2 kg me klementiner, de är bara den sorten ja gillar, satsumas heter dom, dom som kommer senare mot jul som är mera oranga i skalet är vidriga, så ja får passa på å äta dom här nu så länge dom finns!

Prata me chefen idag me, hon är så föstående å de är så skönt, vi stre över en halv timme =) ska dit den 10 nov å fylla i några papper, ska bli kul å komma dit å spana lite, har inte vore i butiken på ca 2 å en halv mån! de är länge, saknar mitt jobb så, å va social å stri me kunderna:( aja men nu får ja bara finna mig tillrätta i min situation, så är de bara, å ja kan ju alltids åka dit å hälsa på!
Städade i min garderob idag, å i några påsar som ja lagt undan massa kläder i, va rena julafton, hitta jätte mycke som ja glömt att ja har! så nu har ja plocka undan dom mera sommriga kläderna, å plocka fram höst å vinter kläderna! Så ja ska nog ha kläder så ja klarar mig ett tag, men de är ju alltids roligt å shoppa nytt ; )
Imorgon kväll ska vi ut å äta me tommys familj, mor far syster hennes kille, bror hanses tjej plus två barn, dom skulle bjuda oss, ser fram emot en smarrig midda!!

Nä nu har ja skriv kramp, å min arm som ja hänger på har dömna bort, så detta blir allt för idag, ha de gott PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ska bli kul att se på dina saker som du köpt. För det blir väl en bild. Skönt att du blev skjukskriven och kan ta det lungt.

Ha det så trevligt på middagen ikväll. Kram

2008-10-31 @ 12:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0