Fredag.

Ja då va de jaggu helg igen då, gud va tiden rinner iväg! Har vore å lämna stoffe till micke, hans helg denna helgen. Ja idag har vi haft besök, mycket trevligt är ju inte så ofta man får de,, vi drack kaffe å åt lite kaffe bröd å stre om allt mellan himmel å jord.
Fy kändes aldrig som ja skulle somna igår, tårarna bara rann å rann, vill ha min pappa tillbaka, de gör så himla ont i en i tager så de är som nån rycker ur hjärtat på mig, känns som ja inte kan prata me nån om de heller, liksom ingen som förstår va jobbigt de är, å då blir de att man känner sig så ensam i sorgen, å hela tiden typ när ja pratar me tommy, så är de som ja håller på å ska gråta, men då blir de att man biter ihop för man ska va så himla stark hela tiden,, till å me när vi va me graven så är de som ja bara biter ihop för att ja har nån me mig, så nästa gång vi ska dit så vill ja ha lite tid där för mig själv, så ja får lätta på tårarna å även kanske säga nått, känns ju så dumt å stå å prata me pappa när nån står bredvid en, visst är väl kanske dumt ändå, men ja innbillar mig att han hör va ja säger.

Blev inte så många rader idag, men de känns som ja inte har så mycke å säga, ska gå å se på en film nu å sen blir de natta!!

Älskar dig pappa min!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0