Ge mig mina krafter tillbaka.

Vart tog mina så kallade krafter vägen som ja började känna va tillbaka! el skulle ja bara för en liten stund tro att nu börjar ja piggna till, trött på å va så sliten hela tiden, typ bara orka duscha å sen är ja slut,, ja som trodde att ja skulle orka börja jobba igen nu när sjukskrivningen går ut, men för tillfälle så ser de inte så ut, måste ju först å främst orka gå på bena hemma, men ska till doktorn på fre så får ja disskutera me han va han tycker är bäst, kanske behöver en till två v till hemma för å verkligen komma på fötter innan ja hoppar in i jobbet igen. Känns iallafall väldigt skönt att ja har en så förstående chef, inte nån som tjatar å inte fattar hur ja har de. så hon ska verkilgen ha en ros!

Ja idag har tommy min älskade laga en hel bunke me pizza sallad till mig, ja nämde ju de att ja har fått abstinens efter de, fan de smakar precis som på pizzerian!!! ja är hel nöjd ;) Har väldens underbaraste pojkvänn!! Men de hade suttit väldigt bra me en vesuvio till hihi, de har ja me lite små dilla på, gott me bara den skinkan på, lagomt me smak för mig just nu. Men nu har ja då salladen iallafall.

Ja på tor ska tommy hämta hem båten då, dom ska snart ta upp bryggan där, å nu blir de ju inte heller att man åker runt i den, så vi plockar hem den, å putsar upp den till nästa sesong:) så nöjd me köpet av den båten, den har vi haft många fina dagar i i sommar!! Börjar känna mig lite små hungeri ja, humm, va ska man äta, tror ja tar å gör ägg röra idag me ja, fast steker lite korv brevid, å så tar ja pizza sallad, gud vilken kombination haha, ja men ja gillar de å de är huvudsaken = )

Säger hej då för idag så återkommer ja imorgon,, ha de!!

Ja på min underbara båt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0