Gravsten.

Ja idag har ja vore å sett pappas grav sten, den va jätte fin, en rund natursten som va melerad i olika färger som de va in huggt pappas namn å år tal i, gråt en skvätt men de är ju inte så himla konstigt, ja kan verkligen inte fatta att han ligger där, så overkligt, nästa gång ja ska dit ska ja köpa me en jätte fin lyckta till han så han får lite ljus i mörkret som kommer smygande mer å mer

Idag har vi städat lite, ja blir ju så himla trött men ja försöker verkligen så gott ja kan, men nu är de rent å fint här, tommy har plocka å skura golvena å satt upp den nya hatt hyllan som vi köpte för ett tag sen, de blev riktigt bra faktis. Ska ta å måla om  bänken me som vi har under så den får något samma färg, tror de kommer till å bli bra ja. Känns så skönt för de känns verkligen som mina krafter är på väg tillbaka =) har längtat så efter de, de är stunder som man nästan glömmer bort att man är me barn, för man känner inge illamående eller nått!! så ja tror helt säker att ja kommer kunna börja jobba igen när min sjukskrivning går ut, men kanske på lite mindre timmar i veckan än va ja brukar ha, tror de är bäst å trappa upp.

Nu ska ja försöka hämta lite krafter å klippa min son, herre gud han är så lång hårig, så ja får ta å fixa till han lite, han ska ju till far sin me imorgon å dom är ju expertare på å hänga upp sig i allt, å ja vill inte att dom ska sätta sina fingrar i håre på han, som dom gjorde en annan gång, han är ju ingen jävla försöks kanin som man bara kan klippa hur som helst, å när man inte ens kan klippa!! aja,,

Håller tummarna på att ja får en lika bra dag imorgon som idag, får besök imorgon av pw å trude, blir kul.=)

Älskar dig kära pappa å du finns i mina tankar hela tiden, tomt utan dig i mitt liv, men de ska nog bli bra, ja vet att du har de bra nu,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0