Mätt å belåten =)

Ja de är va ja är de, ligger på sänga å jäser känns de som, åt nog förmycke, idag hade vi kycklingfile å ris me curry sås å lite tzatziki till, mums!!! Idag har ja typ inte orkat göra nått, har mest legat, sov så dåligt i natt, bara drömde om pappa hela tiden, jobbigt, blir att man sover så oroligt då, men ja laga då middan så nått har ja gjort :) Ja snart har ja gått 11v då, närmar mig 3 mån! gott:) har mindre än 2 v kvar av sjukskrivningen, men de känns bra, ska nog klara att börja jobba igen, men får ta de i min tackt. Ska bli så kul å komma tillbaka till flickorna:) saknar dom verkligen. Kul att man har  hunnit piggna till innan dec i år, då kan ja me följa me på julbordet, i fjol va ja ju dålig den tiden, blev ju gravid i slute av okt då. Men i år ska ja inte missa de! Ska köpa en jätte fin klänning el nått, känner verkligen för å få göra mig riktigt fin:)

Så störande för ja mår mest illa på kvällen, får värsta smaken i munn,, blir att man typ vill lägga sig jätte tidigt så de bara får bli morgon igen! Men ja ska väl inte klaga nu när ja knappt spyr längre, men man blir ju aldrig nöjd då,,

Här nedan är de en bild på mig å smöla mi på jobbe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0