Min älskade maja.

Idag har de varit en tråkig å lessam dag, börja morgonen me å spy så klart,, sen har ja varit så förbannat trött hela dan har knappt orkat stå på bena när varit tvungen på toa, illamåendet har me plågat mig nog enormt idag, inge har smaka gott, stackars vännen min som laga lax file me potaits å sås, å ja satt bara å peta i de, de smaka så rart,, nu har ja tryckt i mig en smörgås me ägg röra, men känner hur den äckliga smaken i mun kommer krypande.

Ja idag ringde farmor då, hon lät så ledsen när ja svara å de fick ja ju snabbt veta va de berodde på, hon orkade inte ha maja längre, pappas hund, ja förstår henne väl att hon inte gör de för farmor är inge pigg för tiden, ja visste att de skulle bli så här, hade ju jätte gärna tatt henne ja, för de är ju som en del av pappa som finns kvar, men vi har hund, å nu är ja me barn å ska ha en liten, så ja har mycke som ja har de, å farmor sa de me att de blir för mycke för mig, å dom hade redan hitta en som verka bra som kunde ta henne, så ja hoppas verkligen hon får de bra där, känner mig så ledsen, för nu får ja aldrig se varken pappa el hunden! Men sånt är livet, börjar bli van nu att de är inte lätt å leva, tycker de varit så mycke nu i de sista, så nu får de va bra!

Igår va vi en sväng hos mamma, hade inte sett henne på ca 2 mån, så ja va tvungen å samla krafter å ta mig en tur dit. Tog å vägde mig när ja kom dit, de är de enda stället ja brukar väga mig på, har ju sett på min kropp att den blivit lite mindre av all spying, å nog hade ja rätt har gått ner ca 3 till 4 kg, låg på strax under 54,,, inte mycke de. Så nu får vi hoppas att ja snart börja lägga på mig lite igen. Tog å beställde pizza när vi va där å pizza sallad, gud va gott de va, men allt kom ju upp när ja kom hem dock,, men har till å me vakna i natt å känner sånt otroligt sug efter pizza sallad, hela dan har ja me kännt de, nästan som abstinäns, är väl den där ätikan ja vill åt! :) man blir ju lite små konstig av å va gravid:)

Nej nu ska ja ta å kika lite på tv å sen blir de natta!

Här är en bild på min älskade maja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0