Ont,,,

Ja idag har ja haft endel ont, inte så som ja brukar, de har vore kraftigare samandragningar, som börjat me onda menskramer som kommit å sprängt ända ut i ryggen, sen har de släppt å uterkommt efter ca 10 min, har varierat lite under dagen men ja har haft flera sånna i tim, å de små pressar neråt i underlivet liksom, känns som livmodern har varit hård typ hela dan, stackars hugo, blir väl ihjäl klämd där inne!
Allt detta starta idag efter ja å tommy haft samlag, idag tänkte vi att nu gör vi de, för de är ju ingen fara om de skulle starta pågrund av de. Så man får väl vänta å se om de håller i sig el om de ger me sig, kanske inte blir nått idag, men kanske inom dom närmsta dagarna, ja är iallafall redo nu känner ja, så de är bara å komma hugo =)
Så idag har ja inte gjort så mycke, direkt ja rest mig upp för å gå så har ja fått samandragning, å då har ja nästan inte orkat gå för de pressar ut i ryggen på en. Satt ute i nån tim förut, de är alltid något, så ja har fått lite sol på mig idag! Laga halva middan me, men mer orka ja inte, så tommy fick ta över.
Trött är ja som en gnu me,,, bara gnäll å höra från mig idag hahah,,,,
Tja de va väl de, ja skriver mera snart igen!

Ha en fin helg alla å njut den goa solen som äntligen kommit för å stanna =)
Puss å kram från mig!




Kommentarer
Postat av: Heidi

Nå høres det ut som om det nærmer seg...

Vi venter i spenning nå, og gleder oss veldig med dere ;)

Hold oss oppdatert nå...

Klem

2009-04-25 @ 09:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0