Snuttefilt..


Idag har vi vore på vinger en sväng, va tvungen å handla lite mat å så. Va inom en leksaksaffär å köpte ett babygym me, men inget sånt där väldigt, sånt som är så dyrt, till mitt va de ingen sån filt som hörde till, men de gör ju inget! Sen hitta ja en jätte söt snuttefilt till hugo, de måste han ju bara ha =) Va inom hm me, å köpte 2 mössor till han, å så hitta ja en slippover på rean till han i en större storlek som han kan ha till hösten. Va även inom lindex, där hitta ja ett par byxor till han på rean, å två par trosor till mig som ja ska ha me på bb,, så idag har ja fyndat lite =)
Nu sitter ja här själv, tommy är på övning han, så de blir väl å glo på tv för mig! Är så förbaskat sliten så ja ser typ dubbelt,, önska veckorna kunde gå ännu lite fortare, så ja för tryckt ut denna lille bebisen. Ska bli så skönt å kunna böja sig igen utan att de är en stor boll som tar emot! Å de ska bli gott å få luft igen, för de är inte mycke ja får av de nu.

Nej har inte så mycke mer å säga idag ja, måste lägga mig ner nu, klarar knapp andas så som ja sitter nu! Ha en fin kväll så hörs vi =)
PUSS,,,

 Snuttefilten till hugo, hunden heter Patrik =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0