Sol =)

Å nu är väl ändå våren på väg el!!?? Ja hoppas å tror de iallafall =) Mår lite bättre nu, sliten, men humöret är inte så illa. Folk tror väl man är hel knäpp som inbillar sig massa saker, att de är fel på de ena me de andra när de gäller min grav, men om ja säger som så, att har man varit igenom de som ja, me å mista så sent som i 4 mån, då blir man väldigt rädd för allt,, ändå om de inte är nån anledning å va de, men ja har den rädslan i mig hela tiden, å bara letar efter saker som kan kanske va fel! Å de är fasen inte lätt å va sån,, men ja tycker de är gott å bara får skriva av mig om de här, mina tankar om de, hur ja känner å så,, så då för ja bara låta knäpp i andras öron =)

Igår sydde ja in täcket ja köpt till hugos säng, köpte de på ikea, men de är ju ett sånt mått på de som de typ bara finns sängkläder till på ikea, de va inget vanligt standard mått, så ja gjorde om de till 80 gånger 100, då ska man kunna hitta sängkläder lättare till de, tur man har symaskin! När ja hade sytt klart å tatt på sängkläderna ville stoffe bädda iordning sängen =) tror han tycker de är riktigt kul å spännande nu när de närmar sig så =)
Va ute i loven förut å leta bland pappas saker, han hade en svart drömfångare som ja ska ha över hugos säng, stoffe har den andra drömfångaren som va efter pappa, så då har barna mina en varsinn.
Imorgon blir de en tur till challa då, ska bli kul å hälsa på på jobbe, saknar dom en heldel faktis =(
Lör blir de dop, blir trevligt! Stoffe åker till pappa sin imorgon å blir borta ända till nästa mån, han har påsklov å ska va där hela lovet! tråkigt för mig, men dagarna går så fort ändå, så snart är han hemma igen =)

Nej nu ska ja laga lite midda, stoffe är snart hemma ifrån skolan, blir hemlagade köttbullar, potatis å sås, gottit =)

Ha en underbar dag, å njut solen, nu håller vi tummarna på att våren är på väg!!!

Puss på er =)

 Är nog inte länge tills vi börjar se denna blomman i vägkanterna =)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Finns inte konstigt att du undrar över grav. Du har varit helt otrolig tycker jag. Känns väldigt lyxigt och underhållande att få följa ditt liv i upp och nedgångar. kram

2009-04-02 @ 19:21:30
Postat av: malin

Tack bettan, vill inte framstå som en galning här i bloggen, men man har haft många tankar i huve dessa månaderna, men nu är ja snart i mål!!!

2009-04-02 @ 19:49:42
URL: http://smolidoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0