Trött,,,

Å är så himla trött hela tiden,, när ja vaknar på morgonen å har gått upp så är ja sliten igen efter typ 2 tim, å kan liksom gå å lägga mig igen, ja fattar ju varför de är så nu, men de är så jobbigt å tråkigt!
Åkte till torsby idag för ja skulle se efter nån bh som ja kan ha när ja ammar, va där ja va när ja köpte dom bharna som ja blev så nöjd me, men idag va de en yngre tjej där å hon verka ju inte hitta nått, så ja fick gå därifrån utan nån
=( himlar.... å de förstörde ju så klart min dag, när ja kom hem la ja mig å grina, för en bh liksom,, haha!
Men på tor ska vi till bm på vinger så ja ska se på  ett ställe där som dom kan ha sånt kanske, kan ju liksom inte bara gå på typ lindex å köpa nån heller ja,  me mina jävla klot till bröst!
Men de blir väl nån ordning på de får ja hoppas.
Tja så idag har de inte hänt så mycke, bara handlat lite å sen legat å vilat mestadels.

U va ja längtar efter hugo nu,, brukar se på sjukhuse som går på tven, å ja gråter vettni när dom föder barn där, kan liksom inte fatta att de snart är vår tur =) =) Tommy lyser som en sol han var dag nu, inte för att han brukar va sur så nån gång, men ja märker på han att han glädjer sig så inför å bli pappa, ändå om ja muttrar å kan va endel sur om dagarna, så tar han de me ett leende å försöker muntra upp mig, min älskade, man kan verkligen inte få nån bättre till pojkvän el man el sambo el va ja ska kalla han =) Varje dag så ser han på mig som om han förgudar en, å säger hur mycke han älskar mig, å att ja är hans stolthet! Så otroligt gott å höra sånna ord, man blir så glad ända in i själen. Å ja älskar han me så så mycke =) =)

Ska ta mig nått å dricka nu ja, blev inte så många rader här idag, men bättre än ingenting ; )

Ha en fin fin kväll!
Puss...

Gott att sova!!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Nå nærmer det seg veldig her..;) Du er heldig som har Tommy.. Ta godt vare på han nå... og så koser dere masse når babyen kommer.

Humøret bruker å svinge veldig når det nærmer seg slutten...;) Vi venter spent på å høre når Hugo kommer ;)

Vi krysser fingre og tær for deg nå...



Klem Heidi og gjengen...

2009-04-21 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0