Depp,,, =(

Gud vilken underbar alla hjärtansdag,, NOTT!! Direkt ja slog upp ögonen i morse kände ja att detta blir igen bra dag,, har bara legat å gråtit hela morgonen, är först nu som ja fått på mig kläder,, å varför gråter ja,, jo pga att ja tycker de är så otroligt tomt att inte pappa finns mer,, snart ett år sen ja ja såg el prata me han,, tycker de räcker nu, han har varit borta länge nog nu, KOM TILLBAKA!! fan,, hatar å va så här dep, orkar liksom inte ta tag i mig själv då, bara ligger i sängen å mår piss,,, Skrev till mamma förut, hon skrev de att ja måste ha några såndan här dagar ibland, ja har ju ändå mist pappa min =(  Stackars lilla hugo å, han blir helt vild i magen när ja bara gråter,,
Hoppas humöret lättar utöver dagen, ja som köpt godsaker som vi ska mysa me sen, å hur rolig på en skala är ja, när ja bara gråter.
Just nu är ja själv hemma, å de är skönt för då kan ja gråta ut, tråkigt för stoffe å se mig sån, men dom är på utedag uppe hos grannen, grillar korv å så, men de är nästan för kallt för mig å va ute me mina kassa urin rör, å till råga på allt så har ja ju inga vinter kläder som ja kommer i!! de ska inte va lätt å va Malin =(  Bajs,,,,

Prata ju på att vi skulle sälja min golf, men efter tommy piffa upp den, så kändes de som varför ska vi de,, men de har vore ett problem me den, å de är att den små stuttsar ibland när man kör den, så tommy läste på nätet att de kunde bero på någon grej, kommer inte ihåg va den heter,, men iallafall så köpte vi en sån i kd på biltema när vi va där, när vi kom hem så tror du inte de va fel del då, den hade en kabel för mycke,, så när tommy va i oslo köpte han en ny på biltema där, men när han kom hem me den, så hade dom packa fel del i kartongen, så den passa ju heller inte!! fan,, så i förrgår for vi ända in till oslo igen för å byta denna jävla skiten,, kommer hem å tommy tar bort den gamla, å sätter in den nya,, de börjar bra, men när bilen blev varm då ville inte gasen, så nu funkar den inte alls!! De är inte sant vettu, nu är den varken säljbar, el körbar,, men tommy ringde till en bilverkstad idag å förklara hur bilen va, så han fick några tipps om va de kan va för fel, så han ska se på de sen,, ja hoppas verkligen att vi får ordning på den utan å behöva lägga ner jätte mycke pengar i de, men ett som är säkert de är, att ja hatar bilar!!!!!!!!!!!
Så de här bidrar ju inte i att mitt humör blir så mycke bättre.

Nu har ja en bebis som spelar harpa på mina revben tror ja =) lillen,,

Ska nog ta å vila mina uppsvälda ögon lite nu ja, å hoppas på att ja vaknar me iallafall ett litet leende på mina läppar!
Men ni får ha en underbar ALLA HJÄRTANSDAG!!
Kram från mig =)

 LOVE,,,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0