Ja å maja =(

Hitta två bilder på tommys data som han tatt på mig å maja, den hunden som pappa hade, bilden är togen 2 dar efter pappa dog :( så trist å tänka på, tårarna började trilla direkt,,,, Saknar han så mycke, men tiden har faktis gott väldigt fort ändå, är ju inte länge tills de är ett år sen de hände, den 17 maj... Blir en trist dag! Men pappa finns me mig i mina tankar varje dag =) de är tur man har massa roliga minnen som man kan tänka på, är endel tråkigt me å tänka på, men man får komma ihåg dom bra minnena som vi fick uppleva tillsammans.
Ja minns va roligt han tyckte de va när ja skulle få stoffe, å för stoffe va ju morfar allt när han va liten =) tråkigt att han inte kommer få träffa hugo, men ja vet att han finns me oss å ser, ändå om inte ja ser han!
Älskar dig så otroligt mycke pappa min, å de är konstigt att du inte finns mer, är som hjärnan inte vill ta in de, å fatta de helt, men detta va ju de du ville själv, så ja får försöka tänka på de, att nu har du äntligen fått ro å frid i kroppen din!

 Du å ja maja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0