Kontroll hos dok!

Nu sitter ja här själv å väntar på stoffe, han kommer om ca 20 min, tommy har fore till oslo,,, dom ska inte spela förrens ikväll, men dom ska dit å göra iordning först å så.
Har vore på kontroll idag, de gick bra, blodtrycke va som de skulle, bebisens hjärtljud slog som de ska, å livmodern va så hög som den ska va nu! så ja är hel nöjd me de =) hade me urin prov, men de skickar dom direkt på odling igen för å kolla hur de står till, vi gjorde upp att ja käkar typ en till två tabl om dagen tils den 5 mars, då ska ja dit igen, så får vi se hur om ja kanske ska försöka sluta me dom, sen har ja tid den 3 april igen på kontroll, men ska ringa å få mig barnmorska imorgon, för nu i den sista delen av grav så går man hos både dok å barnmorska, känns tryggt å gott ut!
 
Gud så fint väder de är ute idag då, önska så att ja orka va ute å gå, men detta bäcknet är inte å leka me, svårt nog å få på sig skorna! Himlar,,, blir å be barnmorskan om ett sånt bälte!
Nu är ja så hungerig ja så ja tror ja dör,,,, ska göra taco när stoffe kommer, gör endel så kan vi värma ikväll me =) köpte jämt en varsinn choklad me, ska inte va så mycke godis i veckan, men idag ska vi ha lite mys när tommy är borta =)

De va allt för mig för idag,, Vi hörs snart igen =)

 Jag idag, lite dålig bild kanske =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0