Måndag.

Ja då va de en ny vecka då! Idag har inte ja gjort så himla mycke, tvättat lite kläder å plockat lite här bara, tommy har vore på möte han, å stoffe på skolan, å nu är tommy på övning! Han har ett ganska packat schema =)

Fy tycker inte ja får nån luft, men de är nog livmodern som blivit ganska hög, så den stänger av lite av luften för mig, jobbigt är de iallafall,,, Måste ju ha nått å klaga på hi hi,,,

Va ju mening att vi skulle ta oss en tur i lör, ut å kika lite, men tommy skulle på nått möte me peter före, å han lova å hinna hem så vi kunde åka, affärerna skulle stängas sex, men min kära tommy kom inte hem förrän kl halv tre!! gissa om ja va besviken å ledsen,,, men de va egentligen inte väder å åka nånstanns heller, för de bara vräkte ner snö! men ändå,,, va inge kul när vi liksom hade bestämmt,, så ja gick å la mig å sura = ( typ i två timmar!! sen gick ja ner å då va ja inte sur längre =) så vi tog oss en tur till vinger å köpte lördags godis å hamburgare =) så dagen blev allt räddad ändå.
Älskar ju min rompis, å vill ju inte va sur på han, vi bråkar typ aldrig, så de kändes inge bra å va sur, å ja vet att de mötet va viktigt å va tvunget å göras då! men för å plåstra om mina sår så sa tommy att vi kunde åka till karlstad, så igår tog vi oss en tur dit!
Va på mitt i city, köpte en jätte bra vår jacka som ja kan ha hela grav, för de va en sån vid modell =) sen for vi på biltema, men då satt ja i bilen, blir så fort sliten av å gå, så ja vila upp mig där för å orka ta en tur in på obs, där fick ja tag i en topp, å sen ett par örhängen! så ja va nöjd =) Nästa gång vi ska till kd så är de ikea som gäller, handla till bebisen!! längtar så,,,,

Idag laga ja min pasta sås, innehåller, färsk svamp bacon krossadetomater grädde cremfrech buljong oregano, tja de va väl allt, mycket god iallafall, till de hade vi pasta skruvar.

Till fre är de rally då, tommy har fått gratis biljetter till oss, fasen en biljett kostar 250 spänn liksom,, men de är nere på vinger me travbanan, å då kanske ja orkar me en sväng, för där behöver man inte gå så långt för å få se, så de blir väl en liten sväng för lilla mig ändå ra =)
Sön ska vi till tommys bror igen på kallas, då är de han som ska firas!
Stoffe åker till micke igen han på sön, han ska va där under vinterlovet, tråkigt,,, men men, då får ja ha han så nästa år!

Fick inbjudan till arvids dop idag, de är den 4 april, gissa om ja kommer va stor då!! är i v 35 då =) kul!!
Nu har hugo hicka igen, man känner liksom att de små studdsar där inne, mammas lilla pojk, längtar så efter han nu så ja blir tokig, men de är väldigt mysigt å ha han i magen me =) blir nog lite tomt sen när han kommit ut.

De va de jag hade på hjärtat idag. Ha de gott  =)

 Jag idag, oj oj va magen såg stor ut =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0