Nice skor =)

Idag va vi ju på vinger en sväng, va på apoteket, å så fixa ja present till ida marie, hitta tre snygga toppar till henne, va 70% på dom, så de blev ju värsta kapet!! tror hon kommer bli nöjd =) själv hitta ja jämt en klänning me polo hals för 60 kr, den va svart vit röd rutig, kul när de är så billigt, ska ju iväg en tur imorgon ja å tommy å spana lite, ja skulle ju ha mig nya skor hade ja tänkt, men idag när vi va på vinger gick ja jämt inom dna, å där stod dom!!! jämt sånna som ja vill ha =) dom hade kosta 1000 spänn, men nu va de halva prise, så ja slog till direkt, varför vänta tills imorgon när ja såg ett par idag liksom.

Sitter å väntar på att tommy ska fixa iordning sig, ska åka å lämna stoffe, sen ska vi till tommys bror å fira tösa. Stör mig lite på att de små svider i underlivet på mig, rädd att urin inf är på g igen nu när ja trappat ner, el är de bara jag?!!,,,, men ja tar nog 2 tabl ja istället för 1 tills ja ska till dok på ons, så får vi ta ny test å se va vi ska göra. Detta är ju sådana tabl som man kan äta i förebyggande syfte, å inte ska dom ha nån inverkan på bebisen heller, så de är ju bra, men de känns inte så kul å käka så mycke tabl ändå, men nu börjar de närma sig förlossning, å då slipper ja den här skiten!!!
Ska bli så jävla gott, då skiter ja i om de svider å gör ont, för då handlar de bara om mig, å de är inte lika viktigt som nu när ja har hugo i magen!

Nu hinner ja inte skriva mera, slänger in en bild på mina skor =)

HEJ HEJ -----<@


Kommentarer
Postat av: Fiffen

Fan så pene skor da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-24 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0