Söndag.

Då går helgen mot sitt slut, å en ny vecka börjas snart. Denna vecka har ja väl inge särskilt på schemat, är bara lör som vi har nått bestämt än, ska å fira bror min, han blir 15!! jisses,, tyckte inte de va längesen han va en bebis! man kan ju bara se på sig själv me, blir 30!! i år,, de känns inte alls som ja är i närheten av de årtalet =) haha,, Nej man blir så gammal som man gör sig, brukar ja säga =)

Nu har vi just ätit midda, stripps korv å sås, me sallad, lättvindigt å slänga ihop, ska om en dryg timma köra stoffe till far sin, så tråkigt att han ska va borta hela veckan,, SNYFT!! Efter vi lämnat han ska vi till tommys bror å fira han då, blir nog inte så långrandiga där kan ja tro.
Jo igår när ja va så nere hitta ja en bok ja köpt för flera år sen som ja inte läst, å de är ju inte så rart för ja hatar egentligen å läsa, men igår gav ja de en chans, å ja tror faktis ja hade gott av de, ja blev mera lungn av de, fick nått annat å tänka på. Boken heter Vackra barn, verkar väldigt bra, har redan läst halva, de som är dumt me mig är, när ja först har hitta en bok ja gillar, då kan ja ju inte lägga den ifrån mig, å de är ju även trist när boken är slut, va ska ja göra då =( men ja ska faktis se efter en anna bok då.

Tommy greja ju me bilen igår, å de kan faktis se ut som han hitta felet till att de inte går å köra alls, så vi ska fixa den delen så får vi se, bilen kommer säkert stuttsa som den gjorde innan, men de är mycke bättre än å inte kunna köra den överhuvudtaget =) å ja har ju ändå kört me den så i 2 år. Men behåller den  de gör vi nog, så ja kan ha den till jobb å så, så har vi kombin som familjebil =)

Nu ska ja ordna mig lite, vi hörs,, kram kram..

 Jag 28 hela v på väg =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0