Lite uppdatering.

Hej gott folk, nu ska ja hämta lite ork å få ner några rader här,, ja va har hänt, inte så mycke, va hos dok igår, urin inf är kvar än, väntar på svar från odlingen för å se om de är några andra bakterier som kommit! Börjar ärligt talat bli trött på detta nu, igår bröt ja ihop i bilen hem å bara gråt, ska bli så himla skönt när denna grav är över! inte de att de är tråkigt å va me barn, för ja älskar min bebis mage, å att hugo snurrar runt där inne, men de ska bli så skönt å slippa vara rädd var dag, å kunna röra mig utan å få ont å så.
Igår fick ja då tag i ordentliga bhar, men va tvungen til en underklädsaffär, å där är dom inte billiga, en kostar runt 500 spänn,, men de va 50% i hela butiken så där hade ja tur, slog på stort å köpte 3 st! men då har ja, den storlken ja hamna på blev 75 F!!! herre gud liksom, va är de som händer me  mina bröst, el bowlingklot =) haha, aja de är ju bara tillfälligt, en vacker dag blir dom väl mindre igen!
I lördags hade vi besök av vicky per arvid anna å liv =) va riktigt kul, ja å tomy hade fixa mat till dom, vi bjöd på lasange, en stor sallad me feta ost i, å färska baguetter!! sen hade tommy slängt ihop en chokladkaka som vi hade till kaffet!
Ja just de ja beställde ju kläder för ett tag sen, men blev inte så nöjd, de är som de brukar när ja beställer, tunikorna va fina, men dom va så breda så ja kände mig så stor i dom, å ja gillar inte å göra  mig större än va ja är inte,,, men iallafall så har ja tänkt å sy in dom lite, för dom va ju fina så annars.
Ja å katt har ja skaffa mig me, tommy råka ju köra över min felix, så nu har ja fått ett nytt litet busfrö, är en mörk grå hon katt, me skepparfötter på fram benen, hon är jätte go, men ganska vild, men de får ja leva me ett tag, de är ju bara barnet =)
Sent igår kväll tog tommy fram mp4 å sätte på en rock låt, å så tog han hörlurarna å satte mot min mage, gissa om de blev full rulle där inne =) magen bara studdsa åt alla håll, vi skratta så vi höll på å dö!! de va tommys favorit låt, så han ska spela den för hugo varje dag för å vänja han till låten! tihi..
Är själv idag ja, tommy är på möte å stoffe på skolan, men de är gott å va lite själv ibland, tyst i hela huse.
Nu har ja gått 24v plus 2 dar, gott att de börjar gå framåt, har läst endel om prematur bebisar, såna som kommer så tidigt, men troligen så stannar nog min där inne tills de är dags, men de är ändå gott å veta att man kan försöka rädda bebisen om den kommer nu, men de är de me inte sagt att den överlever så tidigt ändå, så vi håller tummarna på att den blir där inne några mån till! Ska bli så kul när vi ska börja köpa lite gejer till den, men de får bli efter v 30! men de närmar sig me storm steg!!

Tja de va då lite va som hänt iallafall! nu ska ja glo på tv lite, ha de gott alla så hörs vi =) puss..

 Här ligger missan å kosra mot min mage =)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Vilken härlig kille du kommer att få, en liten rock-Hugo. Kan inte låta bli att tänka på reklamen för räkost och den lille killen.

Åh en så gossig katt. Har du kattlåda kom ihåg att använda handskar eller helst att någon annan gör rent den. ( Vill inte predika, men vill att du ska vara rädd om dig).

Tråkigt med den andra katten.

Vad fort dagarna går. Var ju inte längesedan det stod 150 dagar kvar.

Kramar i massor.

2009-01-20 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0