Lördag!

Japp då va de helg då, stoffe är hos sin far han å ja å tommy tar de mest lungt å grejar litt hemma, fast direkt ja gått litt här så gör de ont i bäcknet, fast bäckenlossning kan göra ont på olika vis, mitt sitter mest i benstrukturen mellan benen, å så strålar de till ljumskarna å så, himla tråkigt å ha de så iallafall..
Igår lämna vi stoffe till micke i challa, vi va ändå tvungna å handla lite så då for vi dit, gick inom bikbok för å få mig nya leggings, bor ju i de nu för tiden, orkar inte ha nått som klämmer el så, titta på ett par som skulle likna jeans, men dom va så hårda i tyget så de gilla ja inte, så de fick bli ett par svarta som vanligt, fast dom här hade blixt lås i sidorna vid benslutet, va en lite rolig detalj! Köpte även två toppar me, va två för 99 kr, så de va ju inte så illa!
Stre litt me lisa fisa å när ja ja va där, å så kom alma in, å så prata ja me smöla mi på jobbe =) När vi kom hem va vi bjudna på midda hos svärmor, tommys bror me familj va där me, va trevligt.
Idag har marie min (boss) inflyttnings fest, men ja orka inte dit, trist när man får så fort ont, inte känner man sig något fin heller, bara tjock å ful, men älskar magen min, men de känns som de lagt sig litte här å där på kroppen min,, men när bebisen är ute då ska ja ut å gå me denna kärran var dag, för ja vägrar va stor!!
Tommy färga mitt hår igår, blir så fort utväxt, men skulle vilja ha lite gyllen bruna el röd aktiga slingor i, jämt för å liva upp de lite =)
Idag blir de klyftpotatis å fläskfile me champinjoner å grädd sås, å sallad, till midda, låter gott va =) fasen nu ligger lillen å klämmer på min blåsa igen himlar,,, de är så obehagligt.
Tja de va allt för idag, ha en fin lördagskväll alla, så hörs vi snart igen =)

PUSS,,,,

 Min nya topp från bikbok =)

 Lilla ja framför datan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0