Lördag!

Oj nästan en vecka sen ja skrev :( aja, har varit nått nästan var dag så då blir de inte att man hinner me.
Idag har vi tagit bort julpyntet, gott å få undan de nu känner ja, köpte nya gardiner till finrummet å köket igår när vi va å handla i torsby, blev så nöjd me dom, finrummet blev som ett helt annat rum :) har tatt kort så ni ska få se gardinerna. Nu sitter ja i soffan å är helt slut, blir så himla sliten av å bara gå,,, ska på julträfest me stoffe sen kl 5 me,,, men de får gå!

I tis ringde ja dok för ja hade så ont i bäcknet å så va de som en tryckande känsla mellan benen, han ringde gyn på sjukhuse så ja fick komma dit, känner mig ganska hemma där nu, många ansikten man känner igen sen ja va inlagd, men iallafall så gjorde dom ultraljud, å där såg dom inge fel me livmodern, å bebisen hade de bra, å sen gjorde han ultraljud invärtes, å där såg de me bra ut, livmodertappen va inte påverkad el nått, så han bad mig komma dagen efter me ett urin prov som dom ville skicka på odling, å så kunde han kolla mig igen om ja inte kände mig bättre.
Nästa dag kändes de bättre å doktorna sa de att de troligen kan va lite känning av bäckenlossning, så han kolla mig inte nått då, de va bara å höra av sig igen om de blev värre! Så efter vi hade vore där åkte vi hem å packa å sen for vi till vicky å per för å fira nyår! Vi hade de jätte trevligt, åt god mat å massa godis å så, ja kosa endel me denna lilla arvid, gissa om ja å tommy längtar efter våran nu!! men imorgon har ja gått 22 hela v, så de går stadigt framåt =)

Ja å tommy vill ha ny bil nu, behöver en mera kombi nu när vi ska få bebis, men måste få sålt golfen min först, å så lägger vi till mellan skillnaden som blir på den andra. Vore så kul me lite frächare bil =)
Ja på mån drar skolan igång igen då, tror de blir gott för stoffe ja å få komma dit å va lite me sina kompisar, ja håller på å bli knäpp iallafall, för han går bara å strir hela tiden, å ja är mest trött å vill va i fred å ha de tyst...

Ja ja, ska ta mig lite mat ja, men ha de gott! puss.

 Köksfönstert!

 Finrummsfönstert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0