Snö...

Himmel va mycke snö de kommite då!! tycker inte alls de är något roligt ja,,, tommy hade ju byggt som ett tak me pressäning över båten å så, men igår rasa fanskapet vettu, så nu är han ute å bygger upp de igen, stackars vännen min =(
Idag har ja tvätta lite kläder å så, blir så mycke tvätt, man hinner ju aldrig tvätta undan liksom. Ska sy ny kanal på gardinerna som ja köpte till sängkammaren sen, dom passa inte till  gardinstången, köpte ett par lila mönstriga lite genomskinliga, tror de passar bra till de lila överkastet som ja har där, vill få de lite mysigt i sängkammaren me, men för tillf'älle så bor ja ju i stoffes sovrum, har gjort de sen början av grav, eftersom ja vore så dålig å så, men ja flyttar väl tillbaka i snar framtid =)

Idag har ja en sån dag där ja stör mig på håre, men de är luggen, fasen blir aldrig nöjd me den ja, vet liksom inte hur ja ska ha, nu har ja ju vanlig rak lugg, å de känns inge fint, men ja vet inte va ja skulle vilja ha heller,,, de bästa är väl å låta de va ett tag, har väl bara en dålig hår dag, sånna brukar man ju ha endel av, å då får man infall som att nu ska ja klippa mig, men ikke, nu ska ja ha tillbaka mitt längre hår, har ju aldrig haft riktigt långt , men längre än nu, men de är på god väg å närma sig nu =) de är bara å ha TÅLAMOD MALIN hihi,,,
Idag ska ja laga pasta å köttfärsås, gud vilken söndags midda =D aja,,, men gott är de!!!

Idag har ja gått 25 hela grav veckor!!! himmel,,,, känns så skönt att börja va rätt långt på väg, har läst de att i 27 hela gångna grav v, överlever 90% av förtidigt födda, de är verkligen en lättelse å veta, å dit har ja bara 2 v till! men ja kommer säkert gå grav ut, bara ja som fått för mig att de ska hända grejer,, men tar ja de lika lungt som ja gjort så ska den lille nog klara hålla sig inne några mån till! typ bara 3 å en halv mån kvar, de kommer gå fort! men som sagt 25 v idag, å bebisen ska då vara lite över 30 cm lång å väger ca 800g, börjar närma sig kilot nu =) man märker ju tydligt att de börjar bli trångt åt han där inne, men trångare blir de! Tommy tittar så stolt på mig när ja vaggar runt här =) han tycker ja är riktigt fin i kulan som ja bär.

Ska ta å sy gardinerna nu ja, får väl se hur de går, symaskin är inte min bästa vänn om ja säger så, tycker ja minns de sen syslöjden i skolan, när de alltid bara krångla, å ja då, me mitt tålamod, INTE =) men nu är de ju bara en rak söm, hur svårt kan de va!!

Ha en fin sön, kommer några gammla bilder på mitt längre hår här, ( SNYFT)

 Här har ja bruna slingor!           Här ska ja på bröllopp!


 Idag!                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0