Data.

Idag har min data kommit till mamma, så vi ska ta en snabb tur dit när stoffe kommer från skolan å hämta den =) Sen ska vi jämt handla lite mat, de minskar fort i frysen,,, men de är ju så svårt å komma på va man ska handla, middas mat är så svårt, de blir dessamma hela tiden!
Imorgon ska ja en tur till dok, så får vi se hur vi ska göra me penicelinet, har bara tatt en tabl om dan, i 2 v ca nu, å ja känner inte att ja har ont, så de blir nog kanske inte värre om ja slutar helt, för hoppas de iallafall!
Å ser så fram emot lördan =) =) ska bli så kul å bebis shoppa!!!!!

Nu är de bara 6 dar till pappa min fyller år =( trist å konstigt känns de! ska åka till graven då å tända ljus. Min älskade pappa, han har snart varit borta i ett år!! de känns de inte som,,, tycker inte de alls va längesen begravningen va, el när ja fick de hemska samtalet från grums om att han gått bort, vi satt på returang i torsby me tommys föräldrar då, firade 17 maj! å så får ja de beskedet =( ja bara gråt å gråt,,, fy. Mycke som snurra runt i mitt huve då! Så ja kan ju säga som så, att ja kommer aldrig gilla 17 maj något mer, å de känns väldigt surt att de är en dag som firas så starkt här i norge, så man blir ju verkligen påminnd om den dagen,,, inge kul alls =( I år kan de hända att ja ligger på bb den dan, el att ja just kommit hem, el att ja är hemma å har gått över tiden! man vet ju faktis aldrig.
Måste snart rava mig iväg till grums å hälsa på farmor å faster me, har inte sett dom sen urnnedsättelsen,,, å de är ett tag sen. Farmor är så glad för att ja ska få en liten en =) å vem är inte de!! tihi.

De var allt för idag =) ha de gott.

 Min mage v 30 plus 2 dar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0