Så många blandade känslor..

Ja de är de ja känner inom mig nu för tiden,,, ena stunden känner man sig så lycklig över att ja snart har min lilla hugo här, men sen kommer rädslan, tänk om de skulle hända nått me han, ändå om ja är så långt på väg nu,,, å då blir ja så ledsen,, så jobbigt å känna så här =( man har liksom knytit så starka band till honom där inne i magen å ja vill verkligen inte att han ska tas ifrån mig,, men ja vet ju att oddsen för de är minimala, allt löper ju på som de ska, ändå om ja inbillar mig att magen kanske skulle varit lite större kanske, men tommy tycker bara ja är tätt som tycker de, för magen är ju stor, men ja måste liksom tro hela tiden att nått kanske är fel! himlar för mig alltså!! 
Till lör ska vi iallafall till karlstad då å handla lite till lill knärten min! blir kul =) gud ja längtar så efter å få hålla i denna lilla pojken min, å få pussa å snusa på han!

Nu har ja beställt den datan ja la ut bild på här om dagen =) ska bli riktigt kul å få en ny! visst den är liten, men de är hela charmen me den tycker ja. Va hos mamma å sov i fre, vi hade mysigt, åt mina goda stuvnings mackor å såg på tv, gick igenom bebis kläderna me som ja hade beställt från blocket, va mycke fint där me som i paketet från finn. no, men i de här va de lite större storlekar, 68 till 74, men dessa barnen växer ju så de knakar, så dom kommer han ju fort i.

Har fått hängt upp tavlorna nu i sängkammaren, bättre sent än aldrig ; ) blev riktigt bra faktis, så satte ja på dom nya sängkläderna vi fick av svärmor i julklapp! är jätte nöjd me sovrummet nu när vi fått riktig garderob å så, de har blivit lite mera ordning där,ska väl inte dröja länge innan tommy börjar å snickra ihop skötbordet som vi ska ha där me, ska betsa de i grå svart ja, å sen så ska ja ha dessa fina flätade korgorna på hyllorna över å under me bebis kläder å så i, blir nog jämt pärri de hihi,,

Nu ska ja se designe simon och tomas =) ha en fin kväll alla! Kommer en bild på sovrummet me tavlorna här,,

 Vårat sovrum =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0