Sjuk=(

ÅÅÅ ja hatar å va förkyld =( näsan rinner å ögonen rinner å är uppsvullna, huve bara värker,, ja de är inte alls roligt, man har ju dåligt me ork pga grav å, å sen behöva få den här skiten,, hoppas ja är lite piggare imorgon, för ja blir verkligen folk ilsken av de här, går knappt å prata me mig utan att ja fräser,,, hugo undrar nog va de är frågan om när ja typ nyser hela tiden =) stackarn!

Igår va vi på samtal på skolan, stoffes lärare hade inte så mycke å klaga på, han jobba på bra å va duktig, kunde hända att han vart me på lite dumheter ibland, men vilken unge är inte de liksom,, så ja är nöjd me samtalet!
Efter vi varit där for vi till vinger, va å tittade efter nått å ha på mig på dopet näst nästa helg, de va inte bara lätt, inte så mycke som passar när man har den här kulan till mage =) måste ju va stretch i iallafall, men till slut hitta ja en tunika på hm =) va som leopard färgad me ljusa jord färger, den satt väldigt fint tyckte ja, så den får de bli plus leggings å stövlar! Hitta en tunika till som va på rea, men de va i storlek 34, men ja tänkte att ja kan ju pröva den, å se om den passar, å de vettu den gjorde =) hihi, lite kul att man kommer i den storleken!

Nästa fre ska ja inom jobbe å hälsa på, ska ändå köra stoffe till far sin, så marie ville gärna ses, så ja tittar inom en sväng, ska även köpa dop present till arvid då tänkte ja.
Ja a ni, 49 dar kvar nu, gissa om ja längtar,,,, ska bli så underbart å få hålla min älskade lilla bebis =) =)
Har betsa skötbordet nu, men inte tatt kort än för hyllorna är inte på plats över än, så ja tar bild när allt är klart, sängen ska me betsas, men tar de om ett litet tag.
Till helgen ska vi till tommys syster då, de blir kul, då ska ja allt va på bättringsvägen me, skönt de!
Nej gott folk, nu rinner mina ögon som bara den, så ja får skriva mera en annan dag, ha de så gott, ska gör me lite tee nu ja å hoppas på att de hjälper mot min onda hals=( uuuu va synd de är om mig hahaha!

Hejsvejs så länge <3

Så här känner ja mig idag =(

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hei snupsi..



Masse god bedring til deg.. Bli fort frisk nå..

Tenker på deg ;)

Klem Heidi

2009-03-24 @ 21:06:29
Postat av: Bettan

Krya på dig! Du blev så snygg i den nya frisyren.

kram

2009-03-25 @ 12:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0