Sliten å dep,,

U är så trött om dagen, sover så otroligt dåligt om natten, å humöret är inte alls bra nuförtiden,, ska man inte va glad nu att man snart är i mål!? Ja känner mig bara sur å ledsen =( Har hela grav oroat mig för att knärten min ska komma förtidigt, men nu behöver ja inte va rädd för de längre för om ca 3 v så är han helt färdig å kan komma om han vill, men nu den senare tiden har ja hängt upp mig som i att magen ser för liten ut,, ibland tycker ja inte de, men då tror ja istället att de kanske är förmycke fostervatten å att bebisen ändå är liten,, Å!!! fan va trött ja blir på detta, varför inte bara va glad att livmodern verkar växa som den ska, å att han är aktiv i magen var dag som går, å så länge fostret är de så ska han få den näring han behöver å ha de bra där inne! fan vettu, kan sätta mig ner å grina så trött är ja på mig själv, å ja å tommy har de här samtalet om de var dag, ja säger, ja tror bebisen är förliten, tommy försöker motbevisa de,, att han inte spyr på mig snart,, ja hade blivit knäpp för länge sen om ja vore han iallafall! U va tråkig ja är som bara gnäller när ja skriver,, kul å läsa de liksom,, FÖRLÅT =(

Ja om vi ska prata om nått annat kan ja berätta att vi köpt ny soffgrupp, har ju velat ha de länge nu, för den grå ja hade va verkligen dassig i färgen, å så va de små fläckar i den, så ja hitta faktis en på blocket, en svart skinn, 3 sits 2 sits å 1 fotölj! hon ville ha 8000 tusen för den, men ja provade å pruta lite, å ja fick den jaggu för 6000!! va nog för att annonsen legat där typ en mån! Blev så nöjd me den, den ser helt ny ut vettu =) ett riktigt bra köp blev de. Lade i dom gråspräckliga kuddarna i den för å mysa till den lite, plus att ja köpte 4 nya ljus grå kuddar till den me igår, så de belv ännu mera mys, så nu är de så fint här så =) =)

I helgen va vi hos tommys syster, va jätte mysigt, ja å tommy hade köpt me mat som vi laga å bjöd dom på, de blev hasselbakspotatis, me fläskfile, pepparsås, å sallad! MUMS,, Sen spela vi lite kort å stre å så =)
Igår va vi me stoffe hos dok, han är fortfarande små krasslig å har denna hemska hostan,, så han fick några brustabl som ska lösa upp slemet å öppna upp luftvägarna, sen skulle dok skicka remiss till sjukhuse för å kolla på halsbandlarna, han tyckte dom verka va lite stora, så då får vi se va de blir av de!

Idag har ja fått betsa hugos säng, så nu är den klar å står i vårt sovrum =) Tänkte att ja tar blid på den när ja köpt sån mobil å hänga över å så, vill att de ska va helt klart först, å så ska vi hänga uppe en lampa på väggen ovan den, är en blå stjärn lampa =) På fre ska ja till challa som ja sagt förr, där ska ja försöka få tag i de sista nu inför födseln, för så trött som ja verkar börja bli nu för var dag som går, är de lika bra å försöka bli helt klar nu!

Nu ska ja se på sjukhuse på tven, tommy är på politik möte han. Vi hörs snart av igen,, kan bli lite glest mellan mina uppdateringar, men de beror på detta jävla humöret mitt =( men ja skriver så fort ja får ork å tid!
På återseende =)
PUSS =)

Kommentarer
Postat av: Liv

Du får säga till doktorn att du vill ha ett extra ultraljud då där dom kan visa dig att bebisen verkligen inte är liten. Vad menar du med liten förresten? Han är ju knappast så liten att han inte är livsduglig! Det är klart att han väger det han ska, jag förstår inte vart du får så mycket rart i från jag...

2009-03-31 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0