Torsdag!


Idag har ja vore hos dok, vi kolla mitt urin, å de såg faktis rätt bra ut för en gångs skul =) men vi bestämde att ja skulle äta en tabl om dan ett tag till, å så kanske ja slutar me dom i v 36, för de skulle inte va nån fara, å dom här är ju såna man tar förrebyggande, så då håller vi inf i schack!
Va å hämta datan igår =) hihi,lite ovant att den är så liten, men den passar mina små fingrar så bra å skriva me! så ja ångrar inte de här köpet, å ja som alltid vill ha datan i knät å så när ja ligger, de passar ju utmärkt nu när den är så liten.

Tittade på lite bebiskläder idag när vi va på vinger, dom hade så fina på lindex, men ja köpte inget nu då eftersom vi ska till kd på lör, så då handlar ja där! Vi har bestämt å mötas kl tolv, vi vill egentligen kl elva, för de är gott å få lite av kvälen hemma, inte bara komma hem på kvällen å va utsliten liksom, men liv vill kl ett, för hon ville sova lite längre på morgonen =) men då blev de tolv, så fick ingen som den ville. man måste ju kompromissa lite =) så de blev ju bra.

Skrev ju för ett tag sen att ja tyckte min mage va liten, ja sa de till dok idag, å han skratta åt mig å sa de, att ja är ju så smal i mig själv, å de är ju typ bara livmoder å bebis hela min mage, de är liksom inge extra som ligger runt ( fett) så de va inge å undra på, ja har även själv kolla i olika gallerier på näte på olika grav magar, å de är ju jätte många som har så som mig, ja ska egentligen bara va tacksamm att ja inte är stor som ett hus än, för större blir ja ju, bebisen ska ju fördubbla sin vikt nu på dom här 2 mån som är kvar. Nu är han runt 40 cm lång, å väger ca 1500g.
Såg en bild av en tjej i en artikel på näte som hade 8 bebisar i magen!! de är endel de, herre gud, dom vog runt 650g var av dom när dom kom ut, så små,, ska se om ja hittar bilden så ni får se.

Nu ska ja ta mig lite kvälls mat, va nu de blir,, hum! Ha de så gott =)

 Snacka om mage!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0