Vårkänslor =)

Gud vilket väder de varit idag! tog på mig gott me kläder förut å gick ut å satte mig, stoffe å tommy va me ute, å de va så härligt att sitta å känna solen steka i ansiktet =) de är så man känner vårkänslorna kommer krypande!! Hugo va helt galen i magen, tror han gilla att ja satt å mådde så gott! Vi va väl ute i en två timmar tror ja, riktigt mysigt, blir en tur ut imorgon me om de är varmt.

Igår va vi hos farmor, va kul å se dom, va ju så längesen, men de va även lite små jobbigt, för de va nått som fattades när inte pappa satt me oss =( men va gör man,,, de är bara å göra de bästa av de hela.
Vi åt god midda å stre ett tag, sen åkte vi, tog en snar tur inom obs, va tvungen å ha lite pålägg me hem, så då fick ja tag i badbalja, två lakarn till spjälsängen, spjälskydd, å en mysig flice filt me döskallar på =) till lille godingen i magen min.
Gud va ja längtar efter denna bebisen alltså,, tycker inte tiden går nog fort! men de är väl så på slutet av grav, man blir mera otålig eftersom de ändå är så nära tills han kommer.
Ska nog sätta upp spjälsängen snart, man kan ju göra de nu, de är väl inte förtidigt?! Ja har allt från 1 1/2 mån då är ja i v 38, el 2 mån då har ja min termin datum el 2 1/2 mån då är ja i v 42, kvar av min grav, ja hoppas ju själv på att de bara är runt 1 1/2 mån kvar =) ska göra allt då för att de ska dra igång iallafall!!

Denna veckan är de inget särskilt som händer, ingen dok el nått, tommy har möten flera gåner denna veckan han, men på ons ska vi me stoffe till tandläkaren, till helgen ska stoffe till pappa sin, då ska ja å tommy kanske åka på bio på vinger å se en film som är rätt ny, den heter männ som hatar kvinnor! tar kanske å äter nått gott ute me när vi först har en liten date ; )

Nu ska ja ta mig lite kvällsmat, känner hur de kurrar i magen =) ha en fin söndagskväll gott folk! KLEM,,

 Bebismage v 32 =)



 ME!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gud vad fin du är!

2009-03-16 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0