Dålig :(

Ja idag är ja inte alls pigg, vakna 5 i morse å hade så ont i magen,, trodde de bara va luft som behövde komma ut, men de ville inte ge sig, har vore på toa hela morgonen, de mer el mindre rinner ur mig, ursäkta detaljerna =) men som sagt de har de gjort, å illa har ja me mått, känns lite bättre nu, har fått behålla 2 mackor å oboj, så de är ju bra!
Har ju läst de att diarre kan va ett tecken på förloss,,, men de spörrs å se, har inte några samandragningar så. Bara å invänta! Igår va ja på förloss en tur, blev så yr iförrgår kväll å va de även igår, så vi ringde ner för å höra va dom sa, så dom tyckte ja skulle komma in så dom fick kolla mig.

När ja kom dit fick ja lägga mig på en säng, där klämde å kände hon på hugo, sen fick ja ett sånt band runt magen som går till en maskin som mäter hjärtljudet på bebisen, plus att ja fick som en knapp som ja skulle trycka på var gång ja kände att han rörde sig, sen kom de en å tog blodprover på mig, å blodtryck, efter de fick ja lämna urinprov, men de va inget som visa på något farligt, allt va bra me bebisen å mig, de dom ville kolla om de va, va om ja hade fått fostervatten förgiftning, men de va de inga antydningar till, å de va ju bra!!

Idag är håkon här å gräver, kul,, då blir de lite ordning på tomten vår! Bläää,, va trött ja är, vill va pigg!! hatar å va dålig alltså =( Nej nu orkar ja inte skriva mer mår inge bra!
Vi hörs snart igen!
Puss....

Kommer en bild på mig sen när ja va på sjukhuse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0